JAK KUPOWAĆ?

  1. Dodaj produkt do koszyka
    Znajdź w sklepie interesujące cię produkty i kliknij przycisk "DO KOSZYKA". Produkt automatycznie zostanie dodany i będzie dostępny w zakładce "KOSZYK"
  2. Zrealizuj zamówienie
    Kiedy dodasz już wszystkie produkty  przejdź do koszyka klikając przycisk "KOSZYK". W koszyku możesz sprawdzić czy są tam wszystkie wybrane przez ciebie produkty, zmienić ich ilość lub usunąć te, z których chcesz zrezygnować. 
  3. Wybierz sposób dokonania zakupów
    Jeśli masz już konto w naszym sklepie , wpisz dane do logowania. Jeśli nie, wybierz opcję "REJESTRACJA". Zostaniesz poproszony o wypełnienie niezbędnych danych do realizacji twojego zamówienia.
    Koszty i czas dostawy
  4. Wybierz metodę wysyłki 
    W kolejnym kroku wybierz metodę wysyłki oraz metodę płatności z dostępnych opcji.
  5. Złóż zamówienie
  6. Po wyborze metod płatności i dostawy, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij "ZAMÓWIENIE"

DOSTAWA

  1. Towary zamówione wysyłane są przez Sklep Furnico w ciągu 4 dni roboczych od czasu, otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie, bądź w przypadku płatności w formie przedpłaty dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu FURNICO.
  2.  Kupujący może skorzystać z następujących metod dostawy towaru:
    1. przesyłka kurierska,
    2. przesyłka kurierska pobraniowa,
    3. odbiór osobisty dostępny pod adresami: Plac GS, Baranów, ul Wrocławska 31
      Cena towaru nie obejmuje kosztów dostawy. Koszt dostawy realizowanej na terenie Polski jest uzależniony od wybranej przez Kupującego formy dostawy i płatności oraz wagi przesyłki. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy dostępne są na podstronie Koszty i czas dostawy.
  3. Odbiór osobisty towaru przez Kupującego jest bezpłatny.
  4. W sytuacji gdy towar zostanie wysłany do Kupującego lub jest gotowy do odbioru, Kupujący uzyska informację o tym fakcie za pomocą poczty e-mail.

PŁATNOŚCI 

Klient może wybrać następujące formy płatności :

  1. Przelew tradycyjny
    Dane do przelewu:
    Przedsiębiorstwo wielobranżowe "Furnico"
    NR KONTA 64109011440000000142050325
    Nazwa banku: SANTANDER
    Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule przelewu
  2. Szybki przelew elektroniczny  PayU
    Wybierając tę opcję, po złożeniu zamówienia zostaniesz przeniesiony na bezpieczną stronę serwisu PayU, gdzie wybierzesz bank, z którego zostanie wysłana płatność. Jedna z najszybszych i najbezpieczniejszych form dokonywania płatności.
  3. Karta płatnicza ONLINE
    Wybierając tę opcję, po złożeniu zamówienia zostaniesz przeniesiony na bezpieczną stronę serwisu PayU, gdzie wybierzesz odpowiedni system płatności kartą. 
  4. Płatność przy odbiorze
    Forma płatności dla klientów, którzy chcą opłacić zakup przy odbiorze przesyłki od kuriera lub w sklepie stacjonarnym FURNICO

REKLAMACJE

  1. Jeśli chcą Państwo dokonać reklamacji towaru zakupionego w Sklepie, prosimy o poinformowanie naszego pracownika o chęci złożenia reklamacji na adres  e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W zgłoszeniu prosimy podać swoje dane kontaktowe.
  2. Po otrzymaniu zawiadomienia o reklamacji skontaktuje się z Państwem nasz pracownik, który poprosi o przesłanie reklamowanego towaru za pomocą przesyłki na adres:
    Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Furnico
    ul. Wrocławska 31, Plac GS
    63-604 Baranów
    bądź poinformuje o zleceniu odebrania towaru przez kuriera.
  3. Do odsyłanego w ramach reklamacji towaru prosimy o dołączenie wypełnionego i podpisanego „Formularza Reklamacyjnego” i dowodu zakupu towaru, który jest podstawą zgłoszenia reklamacji.
  4. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty  poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Państwu po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
  5. Wadliwy towar powinien być należycie zapakowany wraz z wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie.
  6. Reklamacje z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową rozpatrywane są w terminie do 14 dni.
  7. O uznaniu bądź odmowie uznania reklamacji Klient zostanie poinformowany listownie lub wiadomością e-mail.
  8. Pobierz formularz zgłoszenia reklamacji

ZWROTY

Klient będący Konsumentem, dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni licząc od dnia wydania zamówionego towaru odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Poniżej przedstawiamy Państwu procedurę zwrotu i      wymiany towaru. Gwarantujemy Państwu szybki i bezproblemowy zwrot

  1. Wydrukuj wzór formularza odstąpienia od umowy
    Do pobrania TUTAJ
  2. Wypełnij wzór formularza
  3. Spakuj towar, wypełniony wzór formularza i dokument zakupu.4) Wyślij na adres:
    Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Furnico
    ul. Wrocławska 31, Plac GS
    63-604 Baranów
  4. Po otrzymaniu paczki otrzymujesz fakturę korygującą – dot. zwrotu towaru.
  5. Do 7 dni od daty otrzymania kompletu dokumentów wraz ze zwracanym towarem, otrzymasz przelew na wartość kwoty faktury korygującej.
true