Jak kupować

JAK KUPOWAĆ?

  1. Dodaj produkt do koszyka
    Znajdź w sklepie interesujące cię produkty i kliknij przycisk “DODAJ DO KOSZYKA”. Produkt automatycznie zostanie dodany i będzie dostępny w zakładce “KOSZYK”.
  2. Zrealizuj zamówienie
    Kiedy dodasz już wszystkie produkty przejdź do koszyka klikając ikonkę “KOSZYK” lub przycisk “ZOBACZ KOSZYK”. W koszyku możesz sprawdzić czy są tam wszystkie wybrane przez ciebie produkty, zmienić ich ilość lub usunąć te, z których chcesz zrezygnować. W “PODSUMOWANIE KOSZYKA” możesz sprawdzić koszty i czas dostawy, a także zmienić metodę wysyłki.
  3. Wybierz sposób dokonania zakupów
    Kliknij “PRZEJDŹ DO KASY”. Zostaniesz poproszony o wypełnienie niezbędnych danych do realizacji twojego zamówienia.
  4. Wybierz metodę płatności
    W kolejnym kroku wybierz metodę wysyłki oraz metodę płatności z dostępnych opcji.
  5. Złóż zamówienie
    Po wyborze metod płatności i wysyłki, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij “KUPUJĘ I PŁACĘ”.

DOSTAWA

  1. Towary zamówione wysyłane są przez Sklep Furnico w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od czasu, otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie, bądź w przypadku płatności w formie przedpłaty dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu Furnico.
  2. Kupujący może skorzystać z następujących metod dostawy towaru:
    • przesyłka kurierska DPD,
    • przesyłka kurierska DPD – za pobraniem,
    • Glob Kurier – paleta EURO,
    • paczkomat InPost,
    • odbiór osobisty dostępny pod adresem:
      Plac GS, Baranów, ul Wrocławska 31
  3. Cena towaru nie obejmuje kosztów dostawy. Koszt dostawy realizowanej na terenie Polski jest uzależniony od wybranej przez Kupującego formy dostawy i płatności oraz wagi przesyłki. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy dostępne są na podstronie Koszty i czas dostawy.
  4. Odbiór osobisty towaru przez Kupującego jest bezpłatny.
  5. W sytuacji gdy towar zostanie wysłany do Kupującego lub jest gotowy do odbioru, Kupujący uzyska informację o tym fakcie za pomocą poczty e-mail.

PŁATNOŚCI 

Klient może wybrać następujące formy płatności :

  1. Przelew tradycyjny
    Dane do przelewu:
    Przedsiębiorstwo wielobranżowe “Furnico”
    NR KONTA 64109011440000000142050325
    Nazwa banku: SANTANDER
    Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule przelewu
  2. Szybki przelew elektroniczny PayU
    Wybierając tę opcję, po złożeniu zamówienia zostaniesz przeniesiony na bezpieczną stronę serwisu PayU, gdzie wybierzesz bank, z którego zostanie wysłana płatność. Możesz wybrać przelew bankowy, zapłacić kartą, poprzez Google Pay lub BLIK. Jedna z najszybszych i najbezpieczniejszych form dokonywania płatności.
  3. Płatność przy odbiorze
    Forma płatności dla klientów, którzy chcą opłacić zakup przy odbiorze przesyłki w sklepie stacjonarnym FURNICO.

REKLAMACJE

  1. Jeśli chcesz dokonać reklamacji towaru zakupionego w Sklepie, prosimy o poinformowanie naszego pracownika o chęci złożenia reklamacji na adres e-mail:  sklep@furnico.pl. W zgłoszeniu prosimy podać swoje dane kontaktowe.
  2. Po otrzymaniu zawiadomienia o reklamacji skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o przesłanie reklamowanego towaru za pomocą przesyłki na adres:
    Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Furnico
    ul. Wrocławska 31, Plac GS
    63-604 Baranów
    bądź poinformuje o zleceniu odebrania towaru przez kuriera.
  3. Do odsyłanego w ramach reklamacji towaru prosimy o dołączenie wypełnionego i podpisanego „Formularza Reklamacyjnego” i dowodu zakupu towaru, który jest podstawą zgłoszenia reklamacji.
  4. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
  5. Wadliwy towar powinien być należycie zapakowany wraz z wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie.
  6. Reklamacje z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową rozpatrywane są w terminie do 14 dni.
  7. O uznaniu bądź odmowie uznania reklamacji Klient zostanie poinformowany listownie lub wiadomością e-mail.
  8. Pobierz formularz zgłoszenia reklamacji: pdf / docx

ZWROTY

Klient będący Konsumentem, dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni licząc od dnia wydania zamówionego towaru odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Poniżej przedstawiamy Państwu procedurę zwrotu i wymiany towaru. Gwarantujemy Państwu szybki i bezproblemowy zwrot.

  1. Wydrukuj wzór formularza odstąpienia od umowy.
    Do pobrania: pdf / docx
  2. Wypełnij wzór formularza.
  3. Spakuj towar, wypełniony wzór formularza i dokument zakupu wyślij na adres:
    Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Furnico
    ul. Wrocławska 31, Plac GS
    63-604 Baranów
  4. Po otrzymaniu paczki otrzymasz fakturę korygującą – dot. zwrotu towaru.
  5. Do 7 dni od daty otrzymania kompletu dokumentów wraz ze zwracanym towarem, otrzymasz przelew na wartość kwoty faktury korygującej.

 

Loga dostawców
X

Preferencje Cookies

Możesz zaakceptować, dostosować lub odrzucić stosowanie wszystkich plików cookies i podobnych technologii. Szczegółowego wyboru dokonasz za pomocą poniższych opcji. Ustawienia możesz zmienić w dowolnym momencie.